Счетоводна къща Евробаланс, предоставя пълно съдействие за финансовите и данъчните операции на клиента със собствен висококвалифициран персонал
Първична обработка на счетоводни документи:
- Изготвяне на Сметкоплан.
- Обработка на първичната документация: сметки, задължения и вземания, дълготрайни и недълготрайни активи.
- Обработка на разходните отчети, включително бизнес пътувания.
- Парични потоци.
- Изготвяне на платежни документи.
Приключване на отчетен период:
- Месечен, тримесечен, междинен или годишен финансов отчет.
- Анализ задължения на длъжници / кредитори.
- Оборотна ведомост.
- Изработвне на дневник на Продажби и Покупки.
Бизнес, данъчни и корпоративни начисления:
- Поддръжка на данъчни регистри.
- Баланс, печалба и загуба, други отчети за Националната агенция за приходите.
- Изготвяне и анализ на данни за ДДС и данък върху недвижимите имоти.
- Данъчно счетоводство, изчисляване на данък печалба, съставяне на данъчни декларации.
- Създаване на фирменото счетоводство за клиента, включително и изготвянето на финансови отчети в съответствие с международните стандарти.
Други дейности в областта на счетоводството:
- Отчетност на финансирането и заемите.
- Изготвяне и подаване на статистически отчети.
- Изготвяне на Интрастат и VIES декларации.
- Представителство пред данъчни, общински, държавни и др. органи (съгласно пълномощно).
- Преразглеждане и подобряване на счетоводните политики, развитие на методологията на счетоводната отчетност.
- Разработване и прилагане на процедурите за обмен на данни между бизнеса и счетоводния офис.
- Организирането и предоставянето на методическа подкрепа на персонала на клиента.
- Участие в извършването на одити.